Sommaren 2012

 
Hej på er mitt i sommaren! 
Härliga underbara sommar, ännu är du inte slut... men vi har hunnit med en del redan.
 
 
Köpt en fantastiskt snygg Ikea PS stol som jag suktat efter sedan den dagen jag såg den. Jag älskar att unna mmig och skita i om jag faktiskt har plats ibland.
 
 
Oj vad kaffe är gott, speciellt i gott sällskap och med en kaka till. Koppen har jag pimpat själv.
 
 
Hemmet är i ständig förändring och tack gud för en hjälpsam karl. 
 
 
Några helger har jag packat väskan för att åka på utflykter, landet, storstaden eller bara dit jag kännt för just då.
 
 
Jag har njutit av kärleken till mina kära.
 
 
Och tänt ett ljus för OSLO, åh älskade Oslo, som jag känner med er. Någon helg framöver vill jag åka dit och strosa omkring för att minnas allt fint som jag upplevt under mina 1,5 år i staden.
 
 
Om man inte orkar diska kan man dricka ur dessa festliga koppar i papp.
 
 
Rätt in på önskelistan. Från HouseDoctor.
 
 
Älskar trääääskor.
 
 
Vad kan jag mer säga?
 
 
Jag har jobbar och byggt nya rum.
 
 
Dansat glädjedanser...
 
 
Och återigen fixat i mitt bo.
 
Nu är det snart semester...

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag älskar mustaschkuddarna! Har du gjort dom själv eller kan man köpa dom? Vill ha!
Tack för en rolig blogg!
Kram

Svar: Jaa dom är underbara tycker jag med! Kommer härifrån http://www.agrapedesign.com/?product_cat=inredning. Vad kul att du gillar min blogg! Kram
dagny.blogg.se

2012-07-30 @ 01:29:24
URL: http://www.thereseregelbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0