Kommunikatör/dekoratörs utbildning

Jag får ofta frågan om vad jag har gått för utbildning och jag svarar gärna på den frågan. Jag har gått en 2-årig utbildning på Entreprenörskolan i Leksand, kommunikatör/dekoratör. Det är ett av de bästa valen jag har tagit i mitt liv, mina år i Leksand skulle jag inte byta bort mot något. Genom mycket lia (lärande i arbete) och gemenskap med liksasinnade gav det mig otroligt mycket kunskap och skinn på näsan.
Bilderna ni ser är tagna under min examensredovisning. Jag valde att renovera min då nyinköpta lägenhet som sedan publicerades både i Västerås lokala tidning och i Plaza Interiör.

Kommentarer
Postat av: Karin

vad fin du var i snygg klänning!!! har du sytt den själv? puss!

2012-04-19 @ 20:48:45
URL: http://annakarinmargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0